Aniołki

Skład Rady Dzielnicy po wyborach (kadencja 2015-2019): 

Anna GOLĘDZINOWSKA - przewodnicząca Zarządu
Łukasz CORA - przewodniczący Rady,
Michał HAJDUK - z-ca przewodniczącej Zarządu
Jacek KLEINA - zastępca przewodniczącego Rady,
Małgorzata ODYNIEC,
Ryszard MILEWSKI,
Adam THRUN,
Aleksandra RODA,
Kamil GAJEWSKI,
Mariusz RACZKOWSKI,
Aleksandra PORĘBSKA - członek zarządu,
Włodzimierz JAŻDŻYK,
Michał PODGÓRCZYK,
Jolanta STAŃKOWSKA,
Rafał PLACEK.


Mapa dzielnicy
Liczba mieszkańców: 4.907
 - w tym pobyt stały: 4.714
Powierzchnia: 2,31 km²
Gęstość zaludnienia: 2.124 os./km²
Średni wiek mieszkańca:
Wykaz ulic: → tutaj

Rada dzielnicy w kadencji 2011-15: nie było rady dzielnicy.

Liczba kandydatów w wyborach 2015: 18
Liczba mandatów w radzie dzielnicy: 15

Kandydaci do Rady Dzielnicy 2015:

Łukasz CORA, 32 lata, doktor nauk prawnych. Wykładowca akademicki. Jeden z inicjatorów powołania Rady Dzielnicy na gdańskich Aniołkach. Interesuje mnie poprawa jakości dzielnicowego życia i tworzenie miejsc sąsiedzkiej aktywności.

Anna GOLĘDZINOWSKA. Jestem architektem-urbanistą, jedną z inicjatorów powołania Rady Dzielnicy. Zarówno zawodowo, jak i naukowo interesuję się kwestiami rewitalizacji dzielnic miejskich oraz kształtowania przyjaznych przestrzeni publicznych.

Piotr KRZYSZTOFIAK. Jestem teologiem, absolwentem KUL. Od 20-tu lat pracuję jako nauczyciel religii i filozofii. Współpracuję społecznie z Caritas, Hospicjum ks. Dutkiewicza i Ruchem Maitri (pomoc krajom III świata).

Ryszard MILEWSKI. Jestem inżynierem stoczniowcem. W kościele jestem nadzwyczajnym szafarzem Komunii Świętej oraz animatorem rekolekcji dla małżeństw i narzeczonych. Mam czworo dorosłych dzieci i sześcioro wnuków.

Rafał PLACEK. Jestem fotografem, absolwentem Wydziału Radia i Telewizji im. K. Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Na Aniołki przeniosłem się aż ze Śląska. Tu postanowiłem zamieszkać i otworzyć swoją firmę.

Michał PODGÓRCZYK. Urodzony w 1982 w Gdańsku, architekt, projektant wielokrotnie nagradzany w konkursach architektonicznych, urbanistycznych i wzorniczych, członek Pomorskiego Stowarzyszenia Projektantów "PoCoTo".

Aleksandra PORĘBSKA. Pedagog, wychowawca w świetlicy środowiskowej „U Pallotynów” organizującej czas wolny dzieciakom z naszej dzielnicy.

Mariusz RACZKOWSKI. Jestem absolwentem Zespołu Szkół Budowlano-Architektonicznych oraz wyszkolonym ratownikiem medycznym. Obecnie prowadzę własną firmę. Zależy mi na poprawie jakości życia mieszkańców tzw. „kolonii”.

Aleksandra RODA. Jestem ekonomistką. Jako mam trójki dzieci wiem, jak ważna jest aktywność fizyczna w każdym wieku. Chciałabym stworzyć mieszkańcom możliwość jej uprawiania. Jedna z inicjatorów powołania Rady Dzielnicy.

Jolanta STAŃKOWSKA. Jestem drobnym przedsiębiorcą. Mieszkam na dzielnicy od 20 lat. Jestem zainteresowana poprawą warunków życia w naszej dzielnicy.

Adam THRUN. Lekarz neonatolog, od ponad 30 lat pracuję w Szpitalu na Klinicznej. Na Aniołkach spędziłem całe moje dorosłe życie, tu wychowały się moje dzieci.

Grzegorz WÓDECKI. Radca Prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Gdańsku. Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji oraz Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych UG. Prowadzi jedną z kancelarii prawnych w Gdańsku.

Zachęcamy kandydatów do przesyłania notek o sobie! 

Wszyscy kandydaci:

Gdzie głosujemy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.