Stogi

Skład Rady Dzielnicy po wyborach (kadencja 2015-2019): 

Magdalena WISZNIEWSKA - przewodnicząca Zarządu Dzielnicy (ponownie),
Sławomir SZCZYGIELSKI - przewodniczący Rady,
Beata GROCHOWSKA,
Łukasz PRAŻNOWSKI - członek Zarządu Dzielnicy,
Sabina MIRSKA (wybór ponowny),
Anna KRAWCZYŃSKA (wybór ponowny),
Jarosław GAWINA,
Kamil DULJAS - członek Zarządu Dzielnicy,
Janusz ŁAPSZO,
Joanna PLICHTA - zastępca przewodniczącego Rady,
Bogdan GUTOWSKI (wybór ponowny) - zastępca przewodniczącej Zarządu,
Ilona BRZESKA-GROTH (wybór ponowny),
Hanna KRZAK (wybór ponowny),
Witold DRABIK,
Adam CISZEWSKI (wybór ponowny)


Mapa dzielnicy
Liczba mieszkańców: 11.377
 - w tym pobyt stały: 11.279
Powierzchnia: 10,95 km²
Gęstość zaludnienia: 1.039 os./km²
Średni wiek mieszkańca:
Wykaz ulic: → tutaj

Rada dzielnicy w kadencji 2011-15:
Ilona Brzeska-Groth, Dariusz Brzóska, Adam Ciszewski, Beata Danilenko, Julita Gregorczyk, Bogdan Gutowski, Artur Jastrząb, Anna Krawczyńska, Ryszard Krawczyński, Hanna Krzak, Janusz Łapszo, Marcin Łuczak, Sabina Mirska, Magdalena Wiszniewska, Joanna Wiśniewska

Liczba kandydatów w poprzednich wyborach: 28
Liczba kandydatów w wyborach 2015: 31
Liczba mandatów w radzie dzielnicy: 15


Kandydaci do Rady Dzielnicy 2015: 

Witold Stefan DRABIK. Mam 30 lat od urodzenia mieszkam na Stogach, ukończyłem Liceum Ogólnokształcące oraz technikum ochrony osób i mienia, przez wiele lat działałem w ZHP, byłem także drużynowym 98 GDH PANTERA. Jestem żonaty oraz szczęśliwym tatą 10 letniej Wiktorii. Dla dzielnicy chce poprawy jej wizerunku oraz wyglądu podwórek.

Ewelina DULJAS. Mam 21 lat, mieszkam na Stogach od urodzenia. Jestem studentką II roku Ochrony Środowiska. Chciałabym pomagać innym radnym w sprawach związanych z naszą dzielnicą i być aktywnym członkiem rady.

Kamil Dorian DULJAS. 25 lat. Student III roku Technologii Ochrony Środowiska Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej. Intruktor sportu, instrukror harcerski w ZHP, były drużynowy 42GDH. Aktywnie uczestniczę w życiu dzielnicy. Moim celem w Radzie Dzielnicy jest zadbanie o infrastrukturę sportową oraz budowę terenów zielonych.

Karolina DULJAS. Mam 21 lat, na Stogach mieszkam od urodzenia. Obecnie jestem na II roku Gospodarki Przestrzennej na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej. Chciałabym wiedzę tam zdobytą wykorzystać w praktyce, zmieniając Stogi na lepsze poprzez udzielanie się w radzie.

Bogdan GUTOWSKI, lat 54. Działalność gospodarcza (m.in. lodziarnia). W poprzedniej kadencji radny dzielnicy Stogi. Priorytety: poprawa życia mieszkańców Stogów - zachowanie naturalnej plaży, "dopieszczenie" Pustego Stawu, naprawa podwórek i ulic, integracja mieszkańców.

Sabina MIRSKA – lat 60, wykształcenie średnie ekonomiczne, prezes Zarządu Patronackiej Spółdzielni Mieszkaniowej „GRALIT” na Stogach, mieszkam na Stogach od 16 lat. Zależy mi na poprawie wizerunku dzielnicy. Składałam projekty do Budżetu Obywatelskiego – w 2014 dwa zyskały uznanie mieszkańców: remonty ulicy Siennej i Szkoły Podstawowej Nr 11.

Joanna PLICHTA. Mam 25 lat, od urodzenia mieszkam na Stogach a od 14-stu lat jestem harcerką. Kończę magistra z Ochrony Środowiska. Chcę zająć się pisaniem wniosków do Budżetu Obywatelskiego, pozyskiwać fundusze i budować nasze osiedle tak- by bez względu na wiek wszystkim nam żyło się lepiej.

Łukasz Andrzej PRAŻNOWSKI, lat 31, zawód: elektryk. Prezes Rodzinnego Ogrodu Działkowego im. M. Konopnickiej, członek Okręgowego Zarządu Polskiego Związku Działkowców w Gdańsku. Cel: poprawa wizerunku dzielnicy. Mój priorytet: podwórka i tereny zielone.

Magdalena WISZNIEWSKA. 38 lat, inspektor ds. bhp, absolwentka UG i studiów podyplomowych na Politechnice. Przewodnicząca Rady, potem Zarządu Dzielnicy Stogi. Działam też w Gdańsku Obywatelskim. Dzięki wnioskom napisanym przeze mnie udało się pozyskać środki dla Stogów, w tym na place zabaw, projekty zieleńców, akcje społeczne.  

Zachęcamy kandydatów do przesyłania notek o sobie!

Wszyscy kandydaci:


Gdzie głosujemy?

5 komentarzy:

  1. Coś słabo z tą prezentacją. Brak zdjęć i czy będzie spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzimy, że kandydaci są już znani będą się promować w dzielnicy. Zdjęć nie będzie :)

      Usuń
    2. Nie wszyscy są znani, tylko ci co byli w poprzedniej radzie.

      Usuń
    3. Fakt, Stogi to duża dzielnica, sporo osób może być dość anonimowych dla szerszej społeczności.

      Usuń
  2. Spotkanie z kandydatami do Rady Dzielnicy Stogi odbędzie się 17 marca 2015 r. o godz. 18.00 w Szkole Podstawowej nr 11

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.