Śródmieście

Skład Rady Dzielnicy po wyborach (kadencja 2015-2019): 

Łukasz PELLOWSKI (druga kadencja) - zastępca przewodniczącego Rady Dzielnicy,
Marta MĘŻYK (druga kadencja),
Paweł ZIENKIEWICZ (druga kadencja) - przewodniczący Zarządu Dzielnicy,
Mateusz LITWIŃSKI (druga kadencja) - zastępca przewodniczącego Zarządu Dzielnicy,
Magdalena KAMROWSKA,
Anna STAWSKA (druga kadencja),
Stanisław MICHEL (druga kadencja),
Leszek POCHROŃ-FRANKOWSKI (druga kadencja) - przewodniczący Rady Dzielnicy,
Marcin BILDZIUK (druga kadencja),
Barbara WYSOCKA,
Anna WORONIECKA (w poprzedniej kadencji zastępca przewodniczącej zarządu),
Jacek KRÓL,
Wojciech RUDNICKI,
Bohdan GAJKOWSKI,
Jadwiga WOJCIECHOWSKA,
Wacław JANOCKI,
Dominika IKONNIKOW,
Maciej MULTANIAK,
Agata PAWŁOWSKA,
Jarosław ŻURAWIŃSKI (druga kadencja),
Filip BORYSEWICZ



Mapa dzielnicy
Liczba mieszkańców: 28.832
 - w tym pobyt stały: 27.777
Powierzchnia: 5,65 km²
Gęstość zaludnienia: 5.103 os./km²
Średni wiek mieszkańca:
Wykaz ulic: → tutaj

Rada dzielnicy w kadencji 2011-15:
Piotr Ardanowski, Marcin Bildziuk, Anetta Budzinska, Krystyna Ejsmond, Andrzej Furmana, Justyna Guż, Mateusz Litwiński, Anna Makilla-Puczka, Beata Matyjaszczyk, Marta Mężyk, Stanisław Michel, Alicja Misiukiewicz, Tadeusz Młynik, Łukasz Pellowski, Leszek Pochroń-Frankowski, Krystyna Podbielska, Anna Stawska, Zofia Wiśniewska, Anna Woroniecka, Paweł Zienkiewicz, Jarosław Żurawiński

Liczba kandydatów w poprzednich wyborach: 32
Liczba kandydatów w wyborach 2015: 30
Liczba mandatów w radzie dzielnicy: 21


Kandydaci do Rady Dzielnicy 2015:

Marcin BILDZIUK. Malarz, nauczyciel, animator kultury. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Szef Stowarzyszenia Nowy Port Sztuki, członek Związku Polskich Artystów Plastyków, Gdańskiej Rady Organizacji Pozarządowych i Gdańska Obywatelskiego. Radny Dzielnicy Śródmieście minionej kadencji. Mieszkaniec Głównego Miasta, 28 lat. Więcej → strona www

Monika DROLIŃSKA. Od urodzenia mieszkanka Gdańskiego Śródmieścia. Interesuję się architekturą, historią, stanem obecnym i przyszłością mojego miasta. Działam społecznie w Stowarzyszeniu WAGA, udzielam się w Klubie Seniorki i Seniora na Biskupiej Górce. Absolwentka Wydziału Turystyki i Rekreacji AWFiS Gdańsk.

Magdalena KAMROWSKA. Całe życie mieszkam w Śródmieściu Gdańska - wcześniej na Dolnym Mieście, obecnie na Biskupiej Górce, gdzie jestem lokalną przewodniczką. Działam społecznie w Stowarzyszeniu WAGA i Partnerstwie dla Biskupiej Górki. Mam dwóch nastoletnich synów, z wykształcenia jestem ekonomistką. Więcej → facebook

Mateusz LITWIŃSKI, lat 25. Absolwent UG oraz AMW w Gdyni. Z wykształcenia magister politologii. Aktywny działacz społeczny oraz Radny dzielnicy Śródmieście w pierwszej kadencji. Popierał działania mające na celu aktywizację seniorów, zwiększenie bezpieczeństwa i estetyki dzielnicy oraz rozpowszechnienie aktywności fizycznej u młodzieży.

Maciej MULTANIAK. Jestem z Gdańska. Tu się urodziłem, uczyłem się, budowałem statki w Stoczni Gdańskiej. Od młodości uczestniczyłem w procesach społecznych i samorządowych. Ukończyłem Studium Administracji Europejskiej. Byłem radnym miejskim w Łebie, a w kolejnej kadencji Przewodniczącym Rady Miejskiej. Obecnie jestem emerytem, członkiem Klubu  Seniora "Motława".

Leszek POCHROŃ-FRANKOWSKI. Radny Dzielnicy Śródmieście minionej kadencji, pracownik administracji rządowej, członek Stowarzyszenia Nasz Gdańsk, Członek Zarządu Forum Młodych Dyplomatów. Z Gdańskiem jestem związany od urodzenia. Wychowałem się pod okiem dziadków na ulicy Długiej. Kandyduję na drugą kadencję i dziękuję za poparcie. 28 lat.

Paweł ZIENKIEWICZ, ur. w 1977. Doktor ekonomii, wykładowca akademicki i nauczyciel na wszystkich poziomach edukacji w gdańskich szkołach. Oficer Narodowych Sił Rezerwowych. Trener kajakarstwa w klubie MRKS Gdańsk. Radny dzielnicy pierwszej kadencji - przewodniczący Komisji Edukacji i Sportu. Organizator konkursów, turniejów i festynów dla młodzieży w dzielnicy.

Zachęcamy kandydatów do przesyłania notek o sobie!

Wszyscy kandydaci: 


Gdzie głosujemy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.